12. aprill 2011
Ainult tellijatele

Baltika keskendub kasumile, loobub lasterõivastest

Baltika toob oma värskes 2010. aasta aastaraamatus välja, et firma 2011. - 2014. aasta strateegiaperioodi peamiseks eesmärgiks on kaubamärgi Mosaic kasumlikkuse tõstmine. Mosaic andis eelmisel aastal Baltika Grupi käibest 30,5%.

Strateegilise otsuse kohaselt keskendutakse müügiefektiivsuse ja kasumlikkuse parandamisele läbi Mosaici põhiäri ehk naiste- ja meesterõivaste kollektsioonide ja peatatakse sellest aastast piiratud laienemisvõimalustega lasterõivaste kollektsiooni arendamine.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700