• 13.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika keskendub kasumile, loobub lasterõivastest

Baltika toob oma värskes 2010. aasta aastaraamatus välja, et firma 2011. - 2014. aasta strateegiaperioodi peamiseks eesmärgiks on kaubamärgi Mosaic kasumlikkuse tõstmine. Mosaic andis eelmisel aastal Baltika Grupi käibest 30,5%.
Strateegilise otsuse kohaselt keskendutakse müügiefektiivsuse ja kasumlikkuse parandamisele läbi Mosaici põhiäri ehk naiste- ja meesterõivaste kollektsioonide ja peatatakse sellest aastast piiratud laienemisvõimalustega lasterõivaste kollektsiooni arendamine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele