• 13.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika keskendub kasumile, loobub lasterõivastest

Baltika toob oma värskes 2010. aasta aastaraamatus välja, et firma 2011. - 2014. aasta strateegiaperioodi peamiseks eesmärgiks on kaubamärgi Mosaic kasumlikkuse tõstmine. Mosaic andis eelmisel aastal Baltika Grupi käibest 30,5%.
Strateegilise otsuse kohaselt keskendutakse müügiefektiivsuse ja kasumlikkuse parandamisele läbi Mosaici põhiäri ehk naiste- ja meesterõivaste kollektsioonide ja peatatakse sellest aastast piiratud laienemisvõimalustega lasterõivaste kollektsiooni arendamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele