Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turundamine katusel
Ilmselt on iga turundusvaldkonnas tegutsev inimene puutunud kokku olukorraga, kus väljendamist vajavad sõnumid ei leia piisavalt head “hüppelauda”, et olla meeldejäävad, kärarikkad ning silmapaistvad. Kui rääkida üritusturundusest, siis on ürituse toimumise koht see, mis paljuski määrab sündmuse iseloomu, dikteerib ette selle teema ning annab sõnumile vastava imidži. Mida unikaalsem on koht, seda väärtuslikum on sündmus. Kuna üritusi tuleb korraldada erinevatele sihtrühmadele ja inimeste arvule, on seesuguste kohtade leidmine parajaks väljakutseks.
Eelmisel aastal avastas Broadline'i meeskond kaks unikaalse atmosfääriga kohta Tallinnas: Ülemiste City's asuv restoran Viktoria ja Viru Keskuse ülemisele katuseterrassile suveperioodiks loodud Katusekino.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]