• 23.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundamine katusel

Ilmselt on iga turundusvaldkonnas tegutsev inimene puutunud kokku olukorraga, kus väljendamist vajavad sõnumid ei leia piisavalt head “hüppelauda”, et olla meeldejäävad, kärarikkad ning silmapaistvad. Kui rääkida üritusturundusest, siis on ürituse toimumise koht see, mis paljuski määrab sündmuse iseloomu, dikteerib ette selle teema ning annab sõnumile vastava imidži. Mida unikaalsem on koht, seda väärtuslikum on sündmus. Kuna üritusi tuleb korraldada erinevatele sihtrühmadele ja inimeste arvule, on seesuguste kohtade leidmine parajaks väljakutseks.
Eelmisel aastal avastas Broadline'i meeskond kaks unikaalse atmosfääriga kohta Tallinnas: Ülemiste City's asuv restoran Viktoria ja Viru Keskuse ülemisele katuseterrassile suveperioodiks loodud Katusekino.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele