• 23.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundamine katusel

Ilmselt on iga turundusvaldkonnas tegutsev inimene puutunud kokku olukorraga, kus väljendamist vajavad sõnumid ei leia piisavalt head “hüppelauda”, et olla meeldejäävad, kärarikkad ning silmapaistvad. Kui rääkida üritusturundusest, siis on ürituse toimumise koht see, mis paljuski määrab sündmuse iseloomu, dikteerib ette selle teema ning annab sõnumile vastava imidži. Mida unikaalsem on koht, seda väärtuslikum on sündmus. Kuna üritusi tuleb korraldada erinevatele sihtrühmadele ja inimeste arvule, on seesuguste kohtade leidmine parajaks väljakutseks.
Eelmisel aastal avastas Broadline'i meeskond kaks unikaalse atmosfääriga kohta Tallinnas: Ülemiste City's asuv restoran Viktoria ja Viru Keskuse ülemisele katuseterrassile suveperioodiks loodud Katusekino.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele