Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Delfi võtab üle Ekspressi ja Maalehe interneti reklaamimüügi
Alates 1. jaanuarist 2011 hakkab Delfi müüma reklaami Eesti Ekspressi ja Maalehe online-väljaannetesse ekspress.ee, maaleht.ee, aialeht.ee ja ekspressjob.ee.
Delfi müügidirektor Rivo Põldoja ütles, et Eesti Ekspressi ja Maalehe veebikeskkondade reklaamimüügi liitmine Eesti suurima uudisteportaaliga Delfi oli Ekspress Grupi loogiline samm, mille järele on suured meediaplaneerijad ammu küsinud. Ekspressi ja Maalehe lugejatega laieneb Delfi tooteportfell veelgi, reklaamiklient saab ühte firmat kasutades sihtida kampaania urbanistlikust noorest kuni ehtsa Eesti põllumeheni. Delfi kaudu on võimalik jõuda 61% Eesti internetikasutajani.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.