Alates 1. jaanuarist 2011 hakkab Delfi müüma reklaami Eesti Ekspressi ja Maalehe online-väljaannetesse ekspress.ee, maaleht.ee, aialeht.ee ja ekspressjob.ee.
Delfi müügidirektor Rivo Põldoja ütles, et Eesti Ekspressi ja Maalehe veebikeskkondade reklaamimüügi liitmine Eesti suurima uudisteportaaliga Delfi oli Ekspress Grupi loogiline samm, mille järele on suured meediaplaneerijad ammu küsinud. Ekspressi ja Maalehe lugejatega laieneb Delfi tooteportfell veelgi, reklaamiklient saab ühte firmat kasutades sihtida kampaania urbanistlikust noorest kuni ehtsa Eesti põllumeheni. Delfi kaudu on võimalik jõuda 61% Eesti internetikasutajani.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.