Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uku Nurk Tudish Piip kampaaniast
Tahan seekord rääkida positiivsest arengust ühe reklaamikampaania raames. Rimi Tudish Piip on pälvinud algusest saadik suurt tähelepanu ja torganud silma just oma erilisusega.
Mainimist väärib ka see, et esimese hooga ei tundunud Tudis Piip minu jaoks kuidagi arusaadav ega ka loetav. Hea näide kliendi kindlameelsusest, kes endale võetud suunaga on edasi läinud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.