Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cherry.ee: offline-äri väljund internetis
Tänaseks viis kuud tegutsenud sotsiaalse ostukeskkonna edulugu on paljudele juba tuntud, kuid lisaks iseendale on Cherry uudse reklaami- ja müügikanalina tirinud rambivalgusesse ka sadu teenusepakkujaid.
Mudel, millel ka Cherry.ee rajaneb, on ka maailma mastaabis üsna noor, ent vaieldamatult üks netiäri kiiremini kasvavaid segmente. Iseenesest polegi selles miskit keerulist – populaarne veebisait, mis eksponeerib iga päev ühte väga soodsat pakkumist. Tarbija jaoks on tegemist kohaga, kust on võimalik iga päev soetada omale mõne atraktiivse toote- või teenusepakkuja vautšer, millega säästetakse tavahinnast keskmiselt 60%. Sellist soodustust võimaldab pakkuda mõistagi potentsiaalsete ostjate rohkus ning fakt, et info toote või teenuse kohta jõuab, nagu näiteks näiteks Cherry puhul, kümnete tuhandete inimesteni, kellest paljud ka ostuvõimalust kasutavad.