27. oktoober 2010
Ainult tellijatele

Cherry.ee: offline-äri väljund internetis

Tänaseks viis kuud tegutsenud sotsiaalse ostukeskkonna edulugu on paljudele juba tuntud, kuid lisaks iseendale on Cherry uudse reklaami- ja müügikanalina tirinud rambivalgusesse ka sadu teenusepakkujaid.

Mudel, millel ka Cherry.ee rajaneb, on ka maailma mastaabis üsna noor, ent vaieldamatult üks netiäri kiiremini kasvavaid segmente. Iseenesest polegi selles miskit keerulist – populaarne veebisait, mis eksponeerib iga päev ühte väga soodsat pakkumist. Tarbija jaoks on tegemist kohaga, kust on võimalik iga päev soetada omale mõne atraktiivse toote- või teenusepakkuja vautšer, millega säästetakse tavahinnast keskmiselt 60%. Sellist soodustust võimaldab pakkuda mõistagi potentsiaalsete ostjate rohkus ning fakt, et info toote või teenuse kohta jõuab, nagu näiteks näiteks Cherry puhul, kümnete tuhandete inimesteni, kellest paljud ka ostuvõimalust kasutavad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700