Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti ilukliinik pani rasvaimu reklaamima modellid kirjaga ''Enne'' ja ''Pärast''
8. - 10. oktoobrini Tallinnas toimunud messil Ilu Sõnum 2010 oli ilukliinik Vip Medicum väljas kampaaniaga, kus kaks tüdrukut jagasid flaiereid. Volüümikam neiu kandis toppi kirjaga "Before" ("Enne") ja saledam kirjaga "After" ("Pärast").
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.