31. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toomas Leito: '''Reklaamituru vedur on telereklaam''

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti reklaamiturul toimuvast augustis 2010

Võrreldes 2009. aasta augustiga vähenes viie juhtiva ajalehe reklaamimaht 10%. Reklaamikäive vähenes 1,3 miljonit krooni ehk 9%, moodustades 12,8 miljonit krooni Veebireklaamikäive suurenes 2%.

Kolmanda kvartali kahe kuu põhjal võib väita, et lehtede reklaamikäibe vähenemine on järsult pidurdunud. Kui esimese kvartali kukkumine oli 22%, siis kolmanda kvartali kahe kuu miinus oli 8,5%. Tõusust on veel vara rääkida, kuid neljandas kvartalis eeldan paariprotsendilist tõusu. Kahjuks on lehtede osakaal reklaamiturust langenud alla 30%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700