• 01.09.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toomas Leito: '''Reklaamituru vedur on telereklaam''

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti reklaamiturul toimuvast augustis 2010
Võrreldes 2009. aasta augustiga vähenes viie juhtiva ajalehe reklaamimaht 10%. Reklaamikäive vähenes 1,3 miljonit krooni ehk 9%, moodustades 12,8 miljonit krooni Veebireklaamikäive suurenes 2%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele