Interneti tormiline areng on andnud ettevõtjatele uusi võimalusi ennast ja oma kaubamärke tarbijatele nähtavamaks teha. Üheks selliseks võimaluseks on reklaamimine Interneti erinevate otsingumootorite kaudu. Google’i poolt pakutav AdWords viitamisteenus on analoogsetest üks populaarsemaid. See võimaldab reklaamijal valida märksõnad, nii et kui Internetikasutajad sisestavad vastava märksõna Google’i otsingumootorisse, kuvatakse vastusena ka viited reklaamijale ehk nn sponsoreeritud viited. Üldjuhul paiknevad sponsoreeritud viited eespool tavalisi otsingutulemusi.
Peamiselt kasutatakse selliste märksõnadena kaupa või teenust kirjeldavaid sõnu nagu „lastekaubad“, „ehitus“ jms. Üha sagedasemad on aga juhtumid, kui märksõnana kasutatakse kaubamärki, mis ei kuulu reklaamijale. Tulemus – kaubamärgiomanik toksib oma kaubamärgi Google’i otsingumootorisse ja näeb, et koos tema kaubamärgiga seotud otsingutulemustega, või õigemini enne neid, kuvatakse viide hoopis konkurendi kodulehele! Kaubamärgiomaniku jaoks seisneb probleem selles, et tarbija, kes on otsustanud tema kaubamärgi kohta Internetist Google’i abil infot otsida, võib jõuda hoopis konkurendi veebilehele. Selle tulemusena jääb kaubamärgiomanik ilma kliendist ja kaotab raha. Konkurent lõikab aga kasu sellest, et tarbijale oli teise ettevõtja kaubamärk tuttav. Kaubamärgiomanik võib vähemalt osaliselt korstnasse kirjutada ka märgi tutvustamiseks ja tarbija teadvusse jõudmiseks tehtud investeeringu. Teisalt, mis võiks olla teadlikul ja mõistlikult tähelepanelikul tarbijal selle vastu, kui enne ostuotsuse tegemist pakutakse talle võimalikult laia valikut.