• 21.04.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam Google’is ebaseaduslik ja sina vastutad?

Maailma suuremate uudistekanalite uudisekünnise ületas hiljuti Euroopa Kohtu lahend populaarse otsingumootori Google ja tuntud luksuskaupade tootja Luis Vuitton Malletier vaidluses, kus viimane süüdistas Google’it oma kaubamärgiõiguste rikkumises. Kohtu otsus mõjutab kõiki, kes kasutavad või plaanivad kasutada Google AdWords teenust oma kaupade ja teenuste reklaamimiseks. Kohus leidis, et kui reklaamija valib Google AdWords teenust kasutades märksõnaks võõra kaubamärgi ja sellega Internetikasutajaid eksitab, võib olla tegemist kaubamärgiõiguste rikkumisega.
Interneti tormiline areng on andnud ettevõtjatele uusi võimalusi ennast ja oma kaubamärke tarbijatele nähtavamaks teha. Üheks selliseks võimaluseks on reklaamimine Interneti erinevate otsingumootorite kaudu. Google’i poolt pakutav AdWords viitamisteenus on analoogsetest üks populaarsemaid. See võimaldab reklaamijal valida märksõnad, nii et kui Internetikasutajad sisestavad vastava märksõna Google’i otsingumootorisse, kuvatakse vastusena ka viited reklaamijale ehk nn sponsoreeritud viited. Üldjuhul paiknevad sponsoreeritud viited eespool tavalisi otsingutulemusi.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele