3. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Algas Eesti suurim välireklaami kampaania läbi aegade

Alates 4. jaanuari hommikust katavad kõiki JCDecaux bussiootepaviljonide ja valgusvitriinide reklaampindu üle Eesti Elioni Kodulahenduse reklaamid, mida on kokku ligi 2000. Tegemist on läbi aegade suurima välireklaami kampaaniaga Eestis ja ka Baltikumis. JCDecaux Eesti eesmärk on testida, kui tõhusaks sellises mahus läbiviidav kampaania osutub.

Välireklaami kampaania erakordsus seisneb selle geograafilises ulatuses: Elioni Kodulahenduse sõnumiga plakatid on üleval ligi 2000 asukohas, üheksas linnas üle Eesti. Sarnast mahtu ei ole eksponeerinud ükski teine reklaamikampaania. Ainuüksi Tallinnas paigaldati reklaamid ligi 500 bussipeatusesse ja 220 vitriinküljele.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700