• 14.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sauruse veebiarendustiim ühineb Mekaiaga

Eesti üks vanemaid sisuhaldustarkvara tootjaid Saurused OÜ teatas oma arendusmeeskonna liitumisest sügisel asutatud veebilahenduste pakkujaga Mekaia OÜ. Juriidiliselt alustatakse Mekaia nime all 2010. aasta 1. jaanuarist.
René Lasseroni, senise Sauruse tegevjuhi ja ühe asutaja sõnul oli kahe tugeva ja üksteist täiendava meeskonna liitmine senise koostöö loogiliseks jätkuks. "Kuna meie projektide läbiviimise jõudlus on oluliselt kasvanud, plaanime 2010. aastal osaleda kõigil suurematel veebiarendushangetel" lisas Lasseron.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele