10. detsember 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Starmani välimeedia erilahendus

Starmani kolmikpakettide kampaania "Pane tiiger hüppama" raames oli esmakordselt Eestis kasutusel välimeedia luminestsentspaneelide tehnoloogia, mis muudab reklaamid pimedal ajal kümneid kordi nähtavamaks. Nimelt saab spetsiaalsete paneelide abil iga välimeediaplakati valguse abil animeerida - kõik suurused, erinevad kujud ning värvitoonid on võimalikud. Plakati eluiga on samuti pikk - valgust jagub üle 20 000 töötunni.

"Meie tehnoloogilise revolutsiooni sõnum, internet 100 mega sekundis, tahtis toeks ka revolutsioonilisi erilahendusi! Õnneks on Eestis praegu pidevalt kottpime - valgusefekt tuleb väga hästi välja", ütles Starmani turundus- ja müügidirektor Indrek Ild.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700