• 11.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starmani välimeedia erilahendus

Starmani kolmikpakettide kampaania "Pane tiiger hüppama" raames oli esmakordselt Eestis kasutusel välimeedia luminestsentspaneelide tehnoloogia, mis muudab reklaamid pimedal ajal kümneid kordi nähtavamaks. Nimelt saab spetsiaalsete paneelide abil iga välimeediaplakati valguse abil animeerida - kõik suurused, erinevad kujud ning värvitoonid on võimalikud. Plakati eluiga on samuti pikk - valgust jagub üle 20 000 töötunni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele