• 05.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heiki Urbala läks Dreamersist Age McCann'i

Seitse aastat reklaamiagentuuris Dreamers loovjuhina töötanud Heiki Urbala (fotol) loobub oma tööst ja partneri staatusest Dreamersis ja liitub 5. oktoobril Age McCanni meeskonnaga. "Töökohavahetus on seotud minu isikliku ambitsiooniga ennast suuremas meeskonnas teostada ja proovile panna," ütles Heiki Urbala Best Marketingile.
"Viimased seitse aastat Dreamersis on möödunud kiiremini, kui ma arvata oleks osanud. Selle perioodi sisse jääb suuri võite, kuldseid mune, siirast rõõmu, täitunud unistusi ja väga palju toredaid inimesi," lisas Heiki. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele