• 22.09.09, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alastair Campbell 16. juuni 2009

16. juunil korraldab Best Marketing Tallinnas workshopi teemal “Kuidas luua kasutajasõbralikku veebilehte" (“How to create user-friendly website and increase your website traffic: introduction to usability”).

Seotud lood

Uudised
  • 25.05.09, 11:05
Alastair Campbell'i workshopil osalejate nimekiri
Alastair Campbell, NomensaAllan Sombri, DelfiAllan Martinson, MTVP ASAnn Nurga, PõllumajandusministeeriumAnne Jääger, Regio Anne-Ly Rappu, Husqvarna Eesti OÜCarol Tikerperi, altex marketing OÜCarol OjasooErki Peinar, ADM Interactive Erkki Teedla, KFP Development OÜGeorgi ViiesHando Sinisalu, Best MarketingHelar Kesküla, Mikare Baltic OÜHelen Noormets, Tervise Arengu InstituutHelen Unt, In Nomine Heleri Käro, AS EMTHenri Leik, Ideum Media OÜIngrid Tsirel, Tameo MT OÜIvar Aleksanderson, Regio Juta Vaks, Regio Kaarel Krinal, Assistor ASKadri Masing, Eesti PäevalehtKatariina Täht, ADM InteractiveMaido Parv, Newton MarketingMargit Rüüsak, Tele2 Eesti ASMarko Saue, Newton MarketingMartin Rytberg, Foronte OÜMartti Nõu, Flashgarden OÜ Mårten Cronander, Regio Oliver Helm, Artwerk OÜPriit Kallas, DreamGrowPriit Kervi, Regio Priit Tammets, Tallinna ÜlikoolRait Metsamart Riho Pihelpuu, ADM InteractiveRiivo Reinvart, Ideewabrik OÜ Silja Oja, Best MarketingSiimo Sulev, Regio Toomas Hundt, Tallinna Sadam AS
Uudised
  • 05.06.09, 11:32
Intervjuu Alastair Campbelliga
Briti digitaalagentuuri Nomensa kasutajakogemuse valdkonna juht Alastair Campbell andis seoses oma 16. juunil Tallinnas toimuva esinemisega Best Marketingile intervjuu:
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele