Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Eesti meediareklaamituru I kvartali käive oli 269 miljonit
TNS Emor reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta esimesel kvartalil 269 miljonit krooni, mis eelmise aasta sama aja 407 miljoni krooniga võrreldes andis tulemuseks 34% languse.
Kuust kuusse on meediareklaamiturg näidanud pidevat väikest langust, jaanuari ja veebruari 30% ja 32% langusele järgnes märtsikuu veidi suurema, 38%ga.
Kvartali lõikes langes kõige enam printmeedia - ajalehed 45% ning ajakirjad 48%, kõige väiksemad langejad olid raadio (18%) ja internet (11%). Tele- ja välimeedia reklaamikäibed langesid koguturust veidi väiksema tempoga, kukkudes vastavalt -29% ja -23%.