• 04.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamituru I kvartali käive oli 269 miljonit

TNS Emor reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta esimesel kvartalil 269 miljonit krooni, mis eelmise aasta sama aja 407 miljoni krooniga võrreldes andis tulemuseks 34% languse.
Kuust kuusse on meediareklaamiturg näidanud pidevat väikest langust, jaanuari ja veebruari 30% ja 32% langusele järgnes märtsikuu veidi suurema, 38%ga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele