http://www.youtube.com/watch?v=WyVFLf_urqw
Sellel kampaanial on mitu head omadust ja peamine nendest on see, et tegemist on kampaaniaga selle parimas mõttes. Mulle tuleb kohe meelde vähemalt neli Soov.ee reklaamklippi, mis moodustavad kena terviku. Reklaamitegijana võib hinnata reklaamikirjutaja head tööd, kes oskab kampaaniaks vormida “suure idee”, mis elab kauem kui üks-kaks hooaega. Kampaania positiivse külje pealt võib välja tuua ka selle, et demonstreeritakse näitlikult, kui lihtne on kuulutusi veebi üles seada. Kardan, et nii mõnelgil juhul võivad jääda vanad suusad või mutinahkne kasukas toanurka tolmu koguma, kuna kardetakse, et veebipõhisesse kuulutustelehte on oma kuulutuse üles seadmine tõeline raketiteadus. Arvan, et reklaamklipid näitavad ka neile inimestele, kes on keskea juba ületanud, et see kõik ei pruugigi nii keeruline olla.