• 27.02.09, 18:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marek Reinaas Soov.ee reklaamikampaaniast "Kõik müügiks!"

Viimasel ajal pole Eestis just liiga palju selliseid reklaame loodud, mida uudiskirjas kommenteerima peaks. Kuid üks hea kampaania tuleb meelde – nimelt olen imetlenud viimasel ajal televisioonis näidatud kuulutuseveebi Soov.ee reklaame.
http://www.youtube.com/watch?v=WyVFLf_urqw

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele