Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundusjuht 2008
Best Marketing viis läbi küsitluse Eesti 100 suurima reklaamija hulka kuuluva ettevõtte turundusjuhi hulgas, et selgitada välja nominendid tiitlile Eesti Aasta Turundusjuht 2008.
Igal antud paneeli kuuluval turundusjuhil paluti nimetada nimetada kolm kandidaati, kes tema arvates vääriks tiitlit Aasta Turundusjuht 2008. Nominentide punktid liideti ja kõige suurema punktisumma saaja oligi võitja.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.