13. mai 2008
Ainult tellijatele

Teleauditooriumi ülevaade aprillikuus 2008

Emori andmetel vaatasid Eesti elanikud aprillis 2008 televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 47 minutit päevas, mis on 30 minutit vähem kui märtsis. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 28 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 30 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones TV3 (31,1%), Kanal2 (29,7%), ETV (22,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,1%), 3+ (9,6%) ja RTR Planeta (8,1%) vahel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700