• 14.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade aprillikuus 2008

Emori andmetel vaatasid Eesti elanikud aprillis 2008 televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 47 minutit päevas, mis on 30 minutit vähem kui märtsis. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 28 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 30 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones TV3 (31,1%), Kanal2 (29,7%), ETV (22,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,1%), 3+ (9,6%) ja RTR Planeta (8,1%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele