• 14.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade aprillikuus 2008

Emori andmetel vaatasid Eesti elanikud aprillis 2008 televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 47 minutit päevas, mis on 30 minutit vähem kui märtsis. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 28 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 30 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones TV3 (31,1%), Kanal2 (29,7%), ETV (22,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,1%), 3+ (9,6%) ja RTR Planeta (8,1%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele