13. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Teleauditooriumi ülevaade aprillikuus 2008

Emori andmetel vaatasid Eesti elanikud aprillis 2008 televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 47 minutit päevas, mis on 30 minutit vähem kui märtsis. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 28 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 30 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones TV3 (31,1%), Kanal2 (29,7%), ETV (22,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,1%), 3+ (9,6%) ja RTR Planeta (8,1%) vahel.

Loe edasi SIIT

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700