• 14.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade aprillikuus 2008

Emori andmetel vaatasid Eesti elanikud aprillis 2008 televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 47 minutit päevas, mis on 30 minutit vähem kui märtsis. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 28 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 30 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones TV3 (31,1%), Kanal2 (29,7%), ETV (22,9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,1%), 3+ (9,6%) ja RTR Planeta (8,1%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele