Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ära kärbi turunduse eelarvet turu langusfaasis...
... hoiatab värske IPA aruanne 19/03/2008. Reklaami ja turunduskommunikatsiooni investeeringuid tuleb üleval hoida ka turu langusfaasis. Eelarvete kärpimine on efektiivne ainult lühiajaliselt, bränd ise muutub kärbete tõttu lõppkokkuvõttes palju nõrgemaks. Need on ainult mõned järeldused värskest IPA aruandest "Advertising in downturn".
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.