19. märtsil toimub Tallinnas, KUMU auditooriumis SAS Institue’i poolt korraldatav seminar “Turundus pisaraid ei usu”.Turunduseelarved sõltuvad üha enam turundustegevuse efektiivsusest. Iga kulutatud kroon on arvel ja turundusjuht vastutab. Ainult tulemus loeb ja pisarad pole argument. Turundus- ja müügitegevus on juba ette määratud läbikukkumisele, kui puudub selge arusaam tarbija käitumisest ja eelistustest, kui pole teada, millisele kliendile oma toode või teenus suunata, milliseid pakkumisi teha ja kuidas korrektselt “mõõta” kliendi käitumist. Teave kliendi kohta või olla küll tohutult kasvanud, kuid see on kasutult pihustunud ettevõtte erinevates valdkondades. Eesti ettevõtetel puudub enamasti ka sobiv tarkvara ja süsteemne metoodika klienditeabe kogumiseks, analüüsimiseks ja majanduslikult efektiivseks rakendamiseks. Edukaks toimimiseks arenenud majanduskeskonnas on tarvis uute lähenemisviiside rakendamist ja alustada tuleks KOHE – tiheneva konkurentsi tingimustes määratakse ettevõtete tulevik juba täna! Kohalikule turule pürgivad rahvusvahelised firmad on uute meetodite rakendamisel Eesti omadest mitu sammu ees, neile järele jõudmiseks kulub oma jagu aega.Seminari “Turundus pisaraid ei usu” eesmärgiks on tutvustada ettevõtete turundusjuhtidele, kuidas moodne turundusanalüütika aitab: