• 08.10.07, 18:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti elanikud vaatavad aina rohkem televiisorit

Septembris 2007 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 37 minutit päevas, mis on 26 minutit rohkem kui augustis. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on telerit vaadatud 9 minutit rohkem. Põhjuseks on loomulikult saabuv sügis, mis tõi endaga kaasa vihmase ja jahedama ilma ning uue telehooaja alguse. Septembris hooaega alustanud saadetest olid ETVs edukamad Pealtnägija ekstra ja Meie, Kanal 2s Talendijaht ja Maamees otsib naist ning TV3s Kes tahab saada miljonäriks? ja Võta või jäta. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 19 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 14 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal2 (35,2%), ETV (23,9%), TV3 (30,2%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,2%), 3+ (10,4%) ja RTR Planeta (9,3%) vahel. Loe täpsemalt SIITAllikas:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele