Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti elanikud vaatavad aina rohkem televiisorit
Septembris 2007 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 37 minutit päevas, mis on 26 minutit rohkem kui augustis. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on telerit vaadatud 9 minutit rohkem. Põhjuseks on loomulikult saabuv sügis, mis tõi endaga kaasa vihmase ja jahedama ilma ning uue telehooaja alguse. Septembris hooaega alustanud saadetest olid ETVs edukamad Pealtnägija ekstra ja Meie, Kanal 2s Talendijaht ja Maamees otsib naist ning TV3s Kes tahab saada miljonäriks? ja Võta või jäta. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 19 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 14 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal2 (35,2%), ETV (23,9%), TV3 (30,2%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,2%), 3+ (10,4%) ja RTR Planeta (9,3%) vahel. Loe täpsemalt SIITAllikas:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]