8. oktoober 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti elanikud vaatavad aina rohkem televiisorit

Septembris 2007 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 37 minutit päevas, mis on 26 minutit rohkem kui augustis. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on telerit vaadatud 9 minutit rohkem. Põhjuseks on loomulikult saabuv sügis, mis tõi endaga kaasa vihmase ja jahedama ilma ning uue telehooaja alguse. Septembris hooaega alustanud saadetest olid ETVs edukamad Pealtnägija ekstra ja Meie, Kanal 2s Talendijaht ja Maamees otsib naist ning TV3s Kes tahab saada miljonäriks? ja Võta või jäta. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 19 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 14 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal2 (35,2%), ETV (23,9%), TV3 (30,2%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,2%), 3+ (10,4%) ja RTR Planeta (9,3%) vahel. Loe täpsemalt SIITAllikas:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700