• 10.01.07, 08:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusaasta 2006: ekspertide arvamused - Kindel, Multer, Pajuri

Hanno Kindel, Media House2006.a. möödus marulise majanduse arengu ja sealt tuleneva reklaamituru tõusu saatel. Kehvakesed üheksakümnendate massimeedia kanalite hinnakirjade lähtepositsioonid muutuvad üha kaugemaks ajalooks. Nii sel aastal kui ka järgneval tõusevad hinnad ikka kümnetes protsentides. Igasugune maruline ja samas prognoosimatu areng teeb tulevikku silmas samaks ettevaatlikuks. Prognoosimatus – kas keegi julges paar aastat tagasi ennustada ligi 20%-st reklaamituru kasvu? Hinnatõusuks annavad põhjust kohati vaatajate valuläve ületavad telereklaamblokkide pikkused, kasvavad Interneti võimalused ning järjest süvenev huvi out-of-home meediakanalite vastu. Neile kolmele ennustaks suuremat kasvu ka järgnevatel aastatel. 2006.a.läks ajalukku ka halvemas mõttes. See aasta jääb mällu e-maili spämmi plahvatusliku kasvu aastana.Karl Multer, SEB EÜP2006 - senisest oskuslikum otseturunduse kasutuselevõtt. Suurettevõtted on üha enam mõistmas selle valdkonna efektiivsust ja kiirust, eeldusel et see on integreeritud müügiprotsessidesse. Reklaaminduses ei oska ma olulist muutust võrreldes aastaga 2005 esile tuua.
Ranno Pajuri, Sampo Pank

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele