• 03.11.22, 16:00

Reklaamiagentuuride TOPi võitja: trendid on nagu võõrliigid – ühed kohanevad ja teised mitte

Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul tuli möödunud aastal käiku lasta kõik agentuuri 30 tegutsemisaasta jooksul üleelatud kriisidest saadud kogemused. Üheks eelmise aasta märkimisväärseimaks õnnestumiseks peab ta aga Enefit Greeni IPO projekti.
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul on nad teadlikult keskendunud peamiselt Eestis tegutsevatele klientidele - see on nende strateegiline valik.
  • Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul on nad teadlikult keskendunud peamiselt Eestis tegutsevatele klientidele - see on nende strateegiline valik.
  • Foto: Irene Jaakson
Aigi Sool nentis, et eelmine aasta oli osa väga keerulisest teekonnast, mis jätkub tänaseni - koroonakriis, sõda ja sellega kaasnevad kõikumised majandusruumis panid neid tema sõnul olukorda, kus kasutusele tuli võtta kõik Divisioni poolt 30 aasta jooksul üleelatud kriiside kogemused.

Seotud lood

TOP
  • 03.11.22, 11:00
Agentuuritulu TOPi 2. koha võitja: 2021 oli meile rekordaasta
Lisatud agentuuritulu TOPi tabel
Äripäeva koostatud agentuuritulu TOPi esikolmikus figureerivad digiturunduse agentuurid – Mashamedia, Mediabrands Digital ja Nobel Digital.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele