Autor: Laura Reiter • 3. november 2022

Reklaamiagentuuride TOPi võitja: trendid on nagu võõrliigid – ühed kohanevad ja teised mitte

Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul tuli möödunud aastal käiku lasta kõik agentuuri 30 tegutsemisaasta jooksul üleelatud kriisidest saadud kogemused. Üheks eelmise aasta märkimisväärseimaks õnnestumiseks peab ta aga Enefit Greeni IPO projekti.
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul on nad teadlikult keskendunud peamiselt Eestis tegutsevatele klientidele - see on nende strateegiline valik.
Foto: Irene Jaakson

Aigi Sool nentis, et eelmine aasta oli osa väga keerulisest teekonnast, mis jätkub tänaseni - koroonakriis, sõda ja sellega kaasnevad kõikumised majandusruumis panid neid tema sõnul olukorda, kus kasutusele tuli võtta kõik Divisioni poolt 30 aasta jooksul üleelatud kriiside kogemused.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700