Autor: Laura Reiter • 22. oktoober 2021

Sündmusturunduse TOPi võitja: eestlased on virtuaalsündmuste korraldamisel teerajajad

Miltton Eventsi tegevjuhi ja Global Virtual Solutionsi kaasasutaja Lehari Kausteli sõnul oli neil pandeemia puhkedes valik minna kaasa abipakettide taotlemisega või valida ärilisele vaatele täiesti uus käik – nad valisid viimase.
Miltton Eventsi tegevjuht ja Global Virtual Solutionsi kaasasutaja Lehari Kaustel
Foto: Kristiin Elmat

Kausteli sõnul alustasid sündmuslahendusi pakkuv Eesti ettevõte Miltton Events ja rahvusvaheline ürituskorraldusagentuuride grupp VOK DAMS koostöös Creative Unioniga pandeemia alguses kaubamärgi Global Virtual Solutions (GVS) loomist, millesse kaasati 15 ettevõtet. “See on maailmas uudne virtuaal- ja hübriidsündmuste lahendus, mis sündis kriisi survel Eesti inseneride ja innovaatorite arendustööna,” sõnas ta ja lisas, et ettevõtmine on üles ehitatud konsortsiumi põhimõttel ehk selleks koondati kogu vajalik know-how virtuaalürituste korraldamiseks - alates küberturvalisusest kuni võrguinseneeriani.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700