Kuidas lahendatakse erinevad reklaamindusega seotud aspektid maailmatasemel ning milliseid võimsaid lahendusi pakutakse reklaamifirmade poolt oma klientidele? Sukeldume sügavuti ikoonilistesse pärlitesse reklaamimaailmas ning toome esile enim muutust pakkuvad ideed.
Kasiinomaailma üks suurimaid tõmbenumbreid on lauamäng rulett. Venelastel on olemas veidi jõhkram versioon, mis oma nimelt on vanast ajast võtnud šnitti relvadega duellidest. Ka ruletimäng on saanud aja jooksul vägevaid reklaamikampaaniaid.
4 reklaamikampaaniat mis muutsid maailma:
Esimese maailmasõja alguses otsiti sõtta noori Ameeriklasi, kes läheks motiveeritult oma kodumaa eest võitlema. Sõnapaar Onu Sam pärineb juba 19. sajandi algusest, 1812. aastast, kuid keegi ei tea, kes selle väljendi tõeline autor on. “Onu Sam” tähendab siiski otse Ameerika Ühendriiki, kui isa, kes sõja ajal ja ka hiljem oli vastutavaks ning halbade sõjaolukorrast pärinevate sündmuste põhjustajaks.
Pilt, mis ajalehe kaanele lisati pärineb James Montgomery Flagg’s sulest ning tegemist on sketšiga. Valge peaga härrasmees sinises kuues osutab lugejale ning all on kirjas loosung “Me tahame sind US sõjaväkke, lähimas värbamiskeskuses.” Ajaleht, mille tagumisele kaanele see lisati, oli Leslie’s Issue ning ilmus see 6. juulil 1917.
Teise maailmasõja aegne naiskangelane, kes siiski ilmutses kui täiesti tavaline ilukirjanduslik maskott. Tegemist on Rosie the Riveter tegelaskujuga, kelle ikooniline maskoti joonistus paigutati kampaaniatele ilma, et seda oleks tehtud feminismi tõstmiseks. Rosie oli märgiks naistest, kes töötasid juba Teise Maailmasõja ajal tehastes ja töökodades. We Can Do It! kampaania kasutamisel paigutati Rosie pilt nende kaanele ning oli eeskujuks neile naistele, kes pidid raha teenimiseks tegema tööd kohtades, mis siiani oli võimukalt meeste töövallas.
Alles 1970ndatel ja 1980ndatel hakati Rose kuju kasutama kui feminismi eesmärki näitamaks naisterahva tasakaalu meeste suhtes.
Ei ole vist ühtegi teist rohkem tuntud kampaania lauset kui Nike brändi slogan “Just Do It.” Tänaseks on Nike kasutanud just sedasama lauset üle 25 aasta ning kui esimest korda see meediat puudutas, näidati videos 80-aastast härrasmeest Walt Stack´i jooksmas Golden Gate silla maratoni. Tegemist on sloganiga mis motiveerib inimesi olema aktiivne, tegema seda, mida nad sooviksid kõige enam, ning sisestama enesekindlust, et me saame kõigega hakkama.
Absolut viina kampaanias nende pudelid erinevatest materjalidest ja sürrealistlikes ideedes on üks maailma kõige kauem järjepidevalt väldanud reklaam. 1981. aastast kuni 2005. aastani järjepidevalt loodud reklaamikampaania vältas ilma viperusteta 24 aastat. Pudeli disain oli nii kivist, puudest, taevast, materjalidest, taustadest, loodusest, tehnilistest elementidest jne. Võib vaid kadestada selle kampaania graafilisi disainereid, kes 24 aasta jooksul mõtlesid välja üha rohkem vapustavaid pilte ja disaine Absolut viina turustamiseks.