Autor: Anti Saluneem • 26. mai 2020

Reklaamkingituste olulisus turunduses on kasvanud

Eriolukord on pannud proovile kõik turundajad ning hetkel on tööd rohkem kui kunagi varem. Enamik peab siiski muutunud olukorras mõtlema, kuidas piiratud eelarvega olemasolevaid kliente kõnetada ja uute tähelepanu köita.

Uute klientide püüdmine on muutunud kordades raskemaks ning tavapärased meetodid hetkeolukorras piisavalt tulemusi ei anna. Seetõttu on tekkinud vajadus muuta ärimudeleid ja ka turundusmeetodeid.

Reklaamkingituste olulisus turunduses on kasvanud.

Turundajad peavad leidma uusi võimalusi, kuidas oma äri nähtavamaks muuta. Aga kuidas seda teha 2+2 reegli valguses? Ürituste korraldamine on raskendatud ja enamasti on turundajad pööranud oma pilgud erinevate digitaalsete lahenduste poole. Nagu me kõik teame on online-nähtavuse kasvatamine hetkel üks peamisi turunduseesmärke. Et aga kõik seda teevad, siis edu saavutamiseks tuleb kordades rohkem pühendada aega kvaliteetse sisu loomisele. Tuleb otsida uusi võimalusi ja rohkem keskenduda „kastist välja“ lahendustele. Aina olulisemaks muutub ka kliendi kaasamine teie brändi eduloosse ning parim viis selleni jõuda on reklaamkingituste ja meenete toel.

Kuidas digikanalites brändi nähtavana hoida?

Alustada tuleks ettevõttesiseselt. Oma töötajad on parimad brändisaadikud ja reklaamikandjad. Korraldades firma sees sisuloomekonkursse, on võimalik luua väga palju head visuaalset materjali ning kajastada seda nii sotsiaalmeedias kui ka teistes digitaalsetes kanalites. Parimad firmakingitused on personaalselt kantavad või kasutatavad reklaamtooted, näiteks T-särgid, nokkmütsid, vihmavarjud, kõrvaklapid, aga kindlasti ka reklaamrõivad. Lähemalt saate reklaamkingituste kasutamisest meeskonnatöös lugeda siit: Reklaamkingitused meeskonnatöös

Loodussäästlikud logoga tekstiiltooted

Kuid brändi nähtavuse kasvatamisel on väga oluline roll ka teie headel klientidel. Siinkohal tsiteeriksin agentuuri Goal loovjuhti Marko Sauet, kes Äripäeva raadios rääkis, kuidas ta on kõndiv reklaampost, kuna kasutab ühe firma torusalli igapäevaselt. Ta on toonud sellele brändile kordades rohkem tähelepanu, kui ükskõik milline digikanal eraldiseisva kampaaniaga seda oleks võimaldanud. Oskuslikult sihitud ja kasutatud reklaamkingitused on parim võimalus nähtavuse kasvatamiseks ja brändist positiivse kuvandi loomiseks. Kas teadsite, et uuringute kohaselt lausa 85% kõigist klientidest mäletab brändi, kes on kinkinud neile oma logoga T-särgi või nokamütsi?

Mis kasu on reklaamkingitustest digitaalsel ajastul?

Reklaamkingituste kasutamine digitaalse sisu loomise protsessis on võimas tööriist. Olgu siis sisuloojateks teie kliendid või töötajad. Eriti oluliseks on reklaamkingitused muutunud just nüüd, mil originaalset sisu tuleb luua „kastist välja“ lahendustena, eesmärgiga klientidele võimalikult kauaks meelde jääda. Parim tulemus saavutatakse füüsilise reklaamtoote ja digitaalse sisu kombineerimisel. Tõenäosus, et teie turunduslikud eesmärgid täituvad, on kordades suurem, kui kasutate firmakingitusi oskuslikult.

Järjepidev reklaamkingituste tegemine kasvatab klientide lojaalsust

Kuid tavalised, ainult logoga varustatud ärikingitused enam nii hästi ei tööta. Reklaamkingituste valimisel on väga oluline sõnum, kujundus, konkreetne toode, sihtrühm ja ajastus. Parima tulemuse saavutate, kui kaasate ettevõtte sees protsessi nii personaliosakonna, turundusosakonna, müügiosakonna, klienditeeninduse kui ka juhtkonna ning välistest partneritest reklaamkingituste agentuuri eksperdid. Kiirete tulemuste saavutamiseks sobivad nn call to action (tegutsema innustavad) reklaamkingituste kampaaniad, kus kasutatakse kingitusi auhindadena mingi tegevuse eest.

Seljakotid ettevõtte logoga

Pidev ja läbimõeldud firmakingituste tegemine kasvatab klientide lojaalsust ja mõjub positiivselt brändile tervikuna. Unustada ei tohiks ka oma firma töötajate kingituste programmi. Meie kogemus näitab, et reklaamkingituste valikut tuleks uuendada 2-4 korda aastas ning personaalsete, eritellimusel tehtud reklaamtoodete kasutamine töötab alati paremini, kui lihtsalt reklaamkingituste masstoodangule sümboolika lisamine.

Reklaamkingituste kasutamine digitaalses sisuloomes toob tulu

Originaalsete ja personaalsete reklaamkingitustega annate oma brändile lisaväärtust, mida on võimalik oskuslikult ära kasutada ka sisuloomes, et saavutada kiiremini oma turunduslikud eesmärgid.

Loodan, et saite siit artiklist mõtteid, kuidas paremini planeerida reklaamkingituste kampaaniaid ja neid oskuslikult siduda digitaalse sisuloomega.

Lisaks soovitan lugeda varasemaid reklaamkingituste teemalisi artikleid, et ammutada ideid, tõhustamaks oma ettevõtte turundustegevust reklaamkingituste abil:

Millised reklaamkingitused aitavad kasvatada äri?

Miks tasub reklaamkingiga meeles pidada nii partnereid kui ka oma töötajaid

Praktiline juhend, kuidas edukalt ühendada digitaalsisu ja ärikingitused

Kingitus töötajale – ettevõtte edu alus!

Kuidas firmakingitustega oma ettevõtet püsivalt pildil hoida

Kuidas lisada reklaamtoodetele digitaalsisu?

Anti Saluneem

Logotrade reklaamkingituste agentuur

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700