• ST
  • 30.09.19, 09:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mängulisus – eduks hädavajalik

Pärnus toimub 17. oktoobril juba teist korda gamification'i ning service design’i konverents – PLAYDAY 2019! Best Marketingi lugejad saavad pileti soetada soodushinnaga.
Mängulisus – eduks hädavajalik
Selle aasta alateema on KOGUKONNAD – inimesed, keda ühendavad näiteks ühistegevus, ühesugused väärtused, eluviis, ajalugu. Playday harutab lahti kogukondade erinevad tahud ettevõtluses – kogukond kui kliendid, meeskond või koostööpartnerid. Õhus on 110% inspiratsiooni!
Konverents aitab ettevõtetel arendada oma teenuseid ja tooteid, võttes kasutusele gamification’i ehk mängustamise ja service design’i ehk teenusedisaini põhimõtteid, tutvustades seniseid edulugusid ning jagades konkreetseid juhiseid uueks ajastuks.
Pealaval jagavad oma kogemusi mitmed väärikad tegijad nagu Nortal, Triumf Health ja Memoris.
Lisaks saame aimu, kuidas kogukonnad loomariigis toimivad ja mis äri nad seal tegelikult ajavad – lavale astub oma tuntud headuses Aleksei Turovski.
Päeva lõpetab ei rohkem ega vähem intrigeeriv ettekanne, kui seda on brändide tuleviku ennustamine. Helen Job on tulevikuvisioonide konsultant ja üleilmsete brändide strateeg Suurbritanniast. Tegu ei ole nõiduse ega maagiaga. Tulevikku ei oska temagi ette näha, kuid ta saab aidata Sul end valmis seada võimalikeks muutusteks ja neid trende saab olemasoleva info põhjal ette ennustada.
Praktilised töötoad
Playday töötubasid viivad läbi ettevõtjad ja praktikud ning töötubade suurim väärtus on praktilised nõuanded.
Saad teada:
• Millised on vähetuntud trikid edukaks turunduskampaaniaks?
• Kas sotsiaalmeedia viib müügi lakke?
• Kogukond kui meeskond, kuidas tiimist saavad brändisaadikud?
• Teenuse kasutajakogemus – kuidas seda positiivselt mõjutada?
• Kuidas disainida väärtust?
• Kogukonna kiirendi – kuidas mõjutada inimesi koos kasvama?
Playday ühendab inimesi
Konverentsipäeva oluline ja tõenäoliselt tähtsaim osa on networking, kus MEET UP alal saavad kokku osalejad teenusepakkujatega, ettevõtjad uute inimestega, ettevõtted potentsiaalsete klientidega. Kohal on kuus erinevat ettevõtjat-organisatsiooni, kes tutvustavad oma teenuseid, millest Sa võib-olla varem isegi kuulnud ei ole.
Keda ootame osalema?
• Ettevõtete juhid ja omanikud, kes soovivad silmaringi avardada ja inspiratsiooni koguda ning tahavad oma ettevõtte efektiivsemalt ja tulusamalt tööle panna.
• Personalijuhid, turundusjuhid ja arendustöötajad, et head ideed ja asjalikud mõtted kaasa viia ning töökohal juhiga neid jagada.
• IT-analüütikud ja projektijuhid, et avastada uusi innovaatilisi viise klientide muredele parimaid lahendusi leida.
Playday 2019 sünnib Pärnu linnavalitsuse ja Tartu Ülikooli Pärnu Kolledzi koostöö tulemusena.
Eripakkumine Best Marketingi lugejatele!
Kasutades sooduskoodi bestmarketing, on PLAYDAY konverentsi pääse 99 eurot (tavahind 149 eurot). Vaata ka Hedon SPA ja Estonia Resort Hotel & SPA majutuspakkumisi PLAYDAY osalejatele. Kolleegid kaasa ja Pärnusse!
Progamm ja piletid: www.playday.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele