• ST
  • 31.10.18, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tule rahvusvahelisi turundustegijaid kuulama

22. novembril Tallinnas toimuv konverents "Making Sense" toob Eestisse turundus- maailma mõjukad tegijad, kes arutlevad tarbijate käitumise ja brändi edu suurendamise võimaluste üle.
Tule rahvusvahelisi turundustegijaid kuulama
Konverentsi korraldab Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL). Liidu tegevjuht Signe Kõiv ütles, et tänapäevane turundusmaastik on kirju ja pidevas muutumises, mistõttu isegi valdkonnainimestel on sel maastikul orienteerumine kohati üsna keeruline..  
"Turundusmaailmas on infot palju, asjade olemuse mõistmist aga märksa vähem. Valikute tegemisel on siiski tarvis mõista läbi ja lõhki keskkonda, milles me neid valikuid teeme. Sellest lähtuvalt kutsusime Eestisse üsna erineva ja rahvusvahelise kogemusega mõtlejat, kelle abil muuta siinset turundust mõistuspärasemaks," märkis Kõiv.  "Making Sense" konverentsil astuvad üles Phil Barden, Toby Brown, Chris Robbins ja Michel Podolak. Päeva juhib Olav Osolin.UK-s tegutseva Decode Marketingi juht ja raamatu "Decoded" autor Phil Barden võtab konverentsil lähema vaatluse alla tarbija ostuprotsessi ja näitab, kuidas kasutada neuroteaduseid, psühholoogiat ja käitumisuuringuid, et teaduspõhiselt mõista miks, mida ja kuidas me ostame. Kõik konverentsil osalejad saavad kingituseks Phil Bardeni menuteose "Decoded: The Scinece Behind Why We Buy".Samuti UK-st astub tema kõrval üles pikaaegse turunduskogemusega Eatbigfish Londoni kontori peastrateeg Toby Brown, kes keskendub oma ettekandes tarbija ootustele. Kuna uue põlvkonna brändid õpetavad tarbijaid olema oma kapriisides aina järeleandmatumad, siis Brown arutleb selle üle, mida saavad turundajad sellises olukorras teha ja kuidas käituda. Kanadast pärit Tele2 Eesti tegevdirektoril Chris Robbinsil on 15-aastane telekomisektori tippjuhi kogemus mitmetest riikidest üle maailma. Selle baasil toob ta paralleele globaalse ja kohaliku brändingu vahel ning räägib, mismoodi on bränding seotud ettevõtte kultuuriga.Turundusmaailma tegijate kõrval astub üles rahvusvaheliselt tunnustatud dirigent, koormeister ja äriorganisatsioonide motivaator Michel Podolak, kes tutvustab põhjalikult koostöökunsti. Podolak loob oma kahte eriala kasutades silla kunsti- ja ärimaailma vahel. Ta näeb orkestrit kui organisatsiooni, mille edukus seisneb usalduses, vastutuses, distsipliinis ja koostöös.Turunduskonverents "Making Sense" saab alguse 22. novembril kell 9.30 Tallinna loomaaia konverentsisaalis. Piletite info leiab Ticketerist: https://www.ticketer.ee/making-sense-konverents/
ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.  Konverentsi kohta saab täiendavat infot nendelt veebilehtedelt:
Koduleht: http://etkal.ee/konverents
Facebook: https://www.facebook.com/events/167268414182809/
Lisainfo:Signe KõivETKALi [email protected] 456

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele