29 oktoober 2018
Jaga lugu:

Kuidas ennustada oma brändi tulevikku?

UK tulevikutrendide ekspert Helen Job  

Kuidas rääkida tulevikust? Millestki nii ebakindlast, kuid põnevast, samaaegselt hirmutavalt pealetükkivast ja uusi võimalusi pakkuvast?

Tulevikust ei pea rääkima spirituaalselt ega teoreetiliselt. Tulevikust saab rääkida praktiliselt. Üks asi on ära tunda ja hinnata kerkivaid megatrende, teine asi on oskus tõlkida neid võimalusi oma igapäevasesse äritegevusse ja ka isiklikku ellu. Ühiskondlikke muutusi on oluline jälgida ka turundajal, et hoida pilk tarbijatest värske ja tunda ära uusi võimalusi, et oma brändi ja organisatsiooni kasvatada.

”, mille viib läbi UK tulevikutrendide ekspert Helen Job.Baltimaade suurima kasutajakogemuse disaini konverentsi raames toimub 3. novembril workshop: “Future Forecast for Brands

Workshop on suunatud äriarendajatele, brändijuhtidele ja turundajatele.• Kuidas ja miks kultuur muutub?

• Millised on trendid ja mida need tähendavad äridele ja brändidele?

• Mis on makrotrendid ja millised on nende mikro- manifestatsioonid?:

Osaledes saad

• ülevaate globaalsetest megatrendidest

• meetodid, mis aitavad tuleviku trende ära tunda ja analüüsida

• praktilised oskused nende tõlkimiseks oma äri konteksti ja nendega kohanemiseks.

Töötuba toimub laupäeval, 3. novembril kell 10.00-17.30 SEB Innovatsionikeskuses (Tornimäe 2, Tallinn).

Workshopi maksumus: 350€ + KM

Broneeri koht siin!., mille viib läbi meeskondade ja ettevõtete loovuse äratamise ja positiivse tiimidünaamika tekitamise ekspert Emily Hinks. tootejuhtidele, teenusedisaineritele, kasutajakogemuse ekspertidele, turundajatele ja iduettevõtetele mõeldud töötoas tutvustatakse täiesti uut vaatenurka klienditeekonna disainile ja klientide sidustamisele (3.11). toob kokku 400 disainerit, turundajat, IT-arendajat ja innovaatiliste teenuste huvilist.  Konverentsi ettekanded räägivad uudsetest lahendustest digitoodete ja teenuste kasutajakogemuse valdkonnas, aga ka organisatsioonide innovatsioonis ja poliitikate kujundamises. Kõigil, kes on registreerimisega hiljaks jäänud, on veel võimalik tipptegijate Workshop-idele registreerides saada pääse ka 2.11 toimuvale põhiüritusele.

Helen Job on brändistrateeg, konsultant ja õppejõud ning kõrgelt hinnatud esineja. Ta on tegelenud tulevikutrendidega juba üle 10 aasta ja juhtinud erinevaid multidistsiplinaarseid tiime, kes tegelevad globaalse tuleviku ja kultuuriliste trendide uuringute ja brändistrateegia konsultatsioonidega. Hetkel on ta “Head of Insights” uut tõugu meediaagentuuris TCO London

Veel on viimased vabad kohad ka 31.10 “Ideede koosloome” töötuppa

Joe Macleodi

Kõik töötubades osalejad saavad tunnistuse kursuse läbimise kohta.Maailma kasutatavuse päeva konverents

Sündmust korraldavad Trinidad Wiseman OÜ, Tallinna Ülikooli digitehnoloogiate instituut ja  EstCHI.

Toetavad: Elisa, Swedbank, Pipedrive, Tallink, Mailbow, Tallinna Ülikool, Veebimajutus.ee, Zone.ee

Tiina NuumTrinidad Wisemani turundusjuht

BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com