• ST
  • 19.10.18, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülemiste keskuse edumaa on püsinud

Veel enne suuri muutusi Tallinna kaubandusturul kaardistas Kantar Emor konkurentsiolukorra siinsete kaubanduskeskuste vahel.
Ülemiste keskuse edumaa on püsinud
2018. aasta sügisel on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht jätkuvalt Ülemiste keskus, millest on kahe kuu jooksul ostnud kaupu kolmandik elanikest. Olulise vahega järgnevad Kristiine ja Rocca al Mare Keskus.
“Kui viimastel aastatel püsis Kristiine ja Rocca al Mare Keskuse ostjaskond vaatamata Ülemiste keskuse kiirele kasvule suhteliselt stabiilsena, siis sel aastal on kõigi kolme liidri ostjaskond kitsenenud,“ ütles Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. „See tähendab, et kui varasemalt osteldi aktiivselt mitmes keskuses, siis nüüd keskendutakse pigem ühele,“ selgitas Kersten Jõgi.
„Ülemiste keskus on ka maineliider, eristudes kõige moodsama ostukeskkonna ning laiemat kaubavalikut pakkuva kogu pere ostu- ja ajaveetmiskohana. Aastaga on Ülemiste keskuse kuvand veelgi tugevnenud ning edumaa teiste keskuste ees söögikohtade osas kasvanud,“ lisas Kersten Jõgi.
Kaubanduskeskustes asuvatest poodidest on klientidele kõige atraktiivsemad rõivapood H&M, jalatsipood NS King ning parfümeeria-kosmeetikapood I.L.U.
Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august–september 2018 telefoniintervjuudena.
Lisainfo: 626 8582 on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Emor kuulub üleilmsesse turundusteabe kontserni Kantar, mis on maailmas suuruselt teine teabeteenuste kontsern.
Kersten JõgiKantar Emori uuringuekspert[email protected]
Kantar Emor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele