12 jaanuar 2017
Jaga lugu:

TV3 tõusis lõppenud aastal alla 55-aastaste Eesti televaatajate lemmikkanaliks

Lõppenud aastal tugevdas TV3 tihedas konkurentsis nooremate televaatajate hulgas oma positsiooni ja möödus Kanal 2-st. TV3-le kuulub nooremate televaatajate hulgas 13,5-protsendiline turuosa. Järgnesid Kanal 2 (13,0 %) ja ETV (10,6%). 55. eluaastast nooremad televaatajad on reklaamitegijatele kommertskanalites kõige olulisem sihtgrupp.

Vanuserühmas 55+ oli 2016. aastal liiderkanaliks ETV, järgnesid Kanal 2  ja TV3.

„On hea meel tõdeda, et TV3 on aktiivsete, noorte ja teotahteliste inimeste lemmikkanal ja hoiame lippu kõrgel ka alanud aastal, mil juba kevadhooajal üllatame mitme väga põneva uue saatega, mille sarnaseid pole Eestis varem nähtud,“ ütles TV3 tegevjuht Priit Leito.

Kantar Emori telemõõdikuuringu järgi oli 2016. aasta 20 vaadatumat telesaadet vanuserühmas 4-54 järgmised:

Kertu Jukkum

Avalike suhete juhtMTG

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com