See on hea võimalus oma meeskonda premeerida ühise hooaja lõpu või alguse (kuidas kellele) väljasõiduga.
KOGUNEMINE LAEVAL 12.00-12.30
LÕUNABUFFEE (kruiisi hinna sees) JA NETWORKING (12.30-14.00)
Seminar BRAND JOURNALISM (14.30-16.30)
TURUNDUSKINO ja BRAIN FITNESS CLUB (17.00-19.00)
19.00-20.00 vaba aeg shoppamiseks
ÕHTUNE MEELELAHUTUSPROGRAMM (20.00-22.00)
Brand journalismi seminaril räägivad oma lood Natalja Penkina, kes on Studio of Applied Communications NATA (RUS) omanik ja juht; Piret Reinson, Nordea Panga Baltikumi turundusjuht (EST) ja Rain Uusen, Telia Eesti AS sisuturunduse juht (EST) ja Getter Orusalu, asutaja, copywriter, loovjuht/agentuur Kirjutaja (EST). Esinejate paneeldiskussioon on teemal
"Kuidas rakendada brand journalismi erinevates valdkondades?".
Turunduskinos näitame turundusteemalist lühidokumentaalfilmi Marketing the Mustang: An American Icon (USA, Lionsgate Television) – üllatuslik edulugu, mis jahmatas maailma.
Osta pilet http://www.tallinnmarketingweek.com/turunduskruiis
Ära unusta visiitkaarte networkinguks!
Vaata lisa SIIT.