4. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Esmakordselt Eestis - sisutihe ja meelelahutuslik TURUNDUSKRUIIS

19.mail viib Tallinn Marketing Week kõik turundushuvilised meeleolukale Turunduskruiisile, millest ei tahaks ilma jääda ükski kogenud turundaja.

See on hea võimalus oma meeskonda premeerida ühise hooaja lõpu või alguse (kuidas kellele) väljasõiduga. 

KOGUNEMINE LAEVAL 12.00-12.30 

LÕUNABUFFEE (kruiisi hinna sees) JA NETWORKING (12.30-14.00)

Seminar BRAND JOURNALISM (14.30-16.30)

TURUNDUSKINO ja BRAIN FITNESS CLUB (17.00-19.00)

19.00-20.00 vaba aeg shoppamiseks

ÕHTUNE MEELELAHUTUSPROGRAMM (20.00-22.00)

Brand journalismi seminaril räägivad oma lood Natalja Penkina, kes on Studio of Applied Communications NATA (RUS) omanik ja juht; Piret Reinson, Nordea Panga Baltikumi turundusjuht (EST) ja Rain Uusen, Telia Eesti AS sisuturunduse juht (EST) ja Getter Orusalu, asutaja, copywriter, loovjuht/agentuur Kirjutaja (EST). Esinejate paneeldiskussioon on teemal

"Kuidas rakendada brand journalismi erinevates valdkondades?".

Turunduskinos näitame turundusteemalist lühidokumentaalfilmi Marketing the Mustang: An American Icon (USA, Lionsgate Television) – üllatuslik edulugu, mis jahmatas maailma.

Osta pilet http://www.tallinnmarketingweek.com/turunduskruiis

Ära unusta visiitkaarte networkinguks!

Vaata lisa SIIT.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700