• ST
  • 04.11.15, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiekraanid muutis kampaaniad efektiivsemaks

Digitaalse välimeedia operaator Digiekraanid muutis oma ekraanidel näidatava reklaamploki lühemaks, pakkudes seeläbi klientidele rohkem esituskordi reklaamidele. Eeldatav efektiivsuse kasv kliendi jaoks on ca 20%.
Digiekraanid muutis kampaaniad efektiivsemaks
Muudatus puudutab kõiki Digiekraanide portfellis olevate ekraanide sisu. “Otsustasime anda klientidele rohkem esituskordi, et iga kliendi reklaam oleks meie ekraanidel võimalikult hästi eksponeeritud. Pakume võimalust valida kolme paketi vahel: reklaami esitatakse kas 12, 24 või 48 korda ühes tunnis,” rääkis Digiekraanid OÜ müügi- ja turundusjuht Fredi Filing. “Võrreldes varem kehtinud pakettidega saavad kliendid ca 20% rohkem esituskordi, mis viib nende sõnumi märgatavalt tihedamini kogu auditooriumini.”
Lisaks reklaamploki lühendamisele on Digiekraanidel alates järgmisest nädalast portfellis ka uhiuus LED-ekraan Tallinnas, Järve Keskuse peasissepääsu juures. Digiekraanid OÜ tegevjuht Priit Pedanik kommenteeris: “Mul on väga hea meel teatada, et oleme laiendanud oma tegevust Järve Keskuses ja pakume nüüdsest turundusvõimalusi ka kvaliteetsel suureformaadilisel väliekraanil. Järve Keskus on Tallinna üks külastatavamaid kaubanduskeskuseid ja uue ekraaniga jõuame veelgi laiema sihtrühmani.”
Samuti laiendas Digiekraanid tegevust Narvas. “Meie portfellis on värskelt paigaldatud LED-ekraan Narva ühe külastatavama kaubanduskeskuse – Fama Keskuse – peasissepääsu juures. Digiekraanid OÜ on Ida-Virumaal üks tugevama positsiooniga reklaampindade operaatoreid, pakkudes lahendusi Narvas, Jõhvis, Sillamäel ja Kohtla-Järvel,” rääkis Pedanik.
Digiekraanid OÜ on Eesti suurim digitaalse välimeedia operaator. Ettevõte haldab reklaamekraane 27 tõmbekeskuses üle Eesti, lisaks kolmeteistkümnes Rimi hüpermarketis, Tallinn-Helsingi vahelisel Linda Line laevaliinil ning neljateistkümnel suurel LED-ekraanil linnatänavatel. Väli-LED-ekraanidest 9 asuvad Tallinnas. Sõltuvalt kampaania kestvusest ja eesmärgist saab Digiekraanidel oma 10 sekundi pikkust digitaalset plakatit kuvada kas 12, 24 või 48 korda tunnis.
Digiekraanid OÜ, Artist Siseraadiod OÜ ja BTL Media OÜ kuuluvad tõmbekeskustele terviklikke meedialahendusi pakkuvasse gruppi. Meie fookuses on siseraadio, sise- ja väliekraanid ning esitlus- ja promotsioonitegevused. Grupis töötab 36 oma ala professionaali.
Lisainfo:  
Priit PedanikTegevjuhtDigiekraanid OÜ[email protected]
tel 50 43 115www.digiekraanid.ee
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele