5. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallinna Sadam – ainulaadne koht oma ettevõtte ja toodete reklaamimiseks

2014. aastal käis Tallinna Sadamast läbi 9,5 miljonit reisijat, kelle tähelepanu köitmiseks on nii maale saabudes kui ka siit lahkudes sadamasse üles seatud teleriekraanid, plakatid, suur LED-ekraan D-terminali kõige käidavamas kohas. Kõiki neid reklaamipindu müüb ja hooldab juba 1994. aastast Via Reklaam OÜ.

„Kui teie firmal on plaanis tõsta firma imagot, püüda ostujõuliste klientide tähelepanu ning olla nähtaval, siis on Tallinna Reisisadam kui Tallinna värav selleks õige koht,“ kinnitab Via Reklaam OÜ reklaamijuht Allan Keian. Reisilaevad väljuvad A- ja D-terminalist ning lisaks on reklaamimisvõimalused olemas ka Jahisadamas.

Kõige silmapaistvam reklaamide edastamise koht sadamas on D-terminalis eskalaatori kohal asuv suur LED-ekraan, mida näevad kõik, kes suurte Tallinki laevadega tulevad ja lähevad. Aga vabu reklaamipindu on võimalik leida samuti väiksematel teleriekraanidel ning seintel asuvatel valguskastidel. Väga populaarne ning pilkupüüdev on ka autode, mööbli, mootorrataste või paatide eksponeerimine sadamahoonete siseruumides. Sadamakülastajatele jagatavad infovoldikud pole seevastu aga täna enam eriti efektiivne ega keskkonnasõbralik reklaamimisviis, kuid kõige kättesaadavam väikestele firmadele.

Et reklaamiklientide elu tänapäeva kiires maailmas mugavamaks ja lihtsamaks muuta, organiseerib Via Reklaam omalt poolt reklaamide loomiseks koostöös agentuuridega nii ideerünnakuid kui ka kujunduse ning klippide tootmise. „Pakume teenust ideest lahenduseni, kuulates alati ära kõik klientide mõtted ning lüües meelsasti kaasa lahedate erilahenduste loomisel,“ kinnitab Keian. Sadama reklaamide eripäraks on, et ekraanidel jooksvad klipid on ainult visuaalsed, segamata sadama igapäevatööd.

Sadam on suurepäraseks reklaamikanaliks kõigile, kes tegelevad alkoholimüügi, kaubanduse või meelelahutusega: alates alkohoolsete jookide hinnarallidest ja kasiinoreklaamidest kuni kontserdite, ooperi, teatri, muuseumite, kino ning kaubanduskeskusteni. Via Reklaami tuntumad kliendid on Olympic Casino, Kalev SPA, Saku Õlletehas, Liviko, Rocca al Mare ja Kristiine kaubanduskeskused, Tallink Grupp, Stockmann Eesti, Altia, RIMI Baltic, Eckerö Line AB OY Eesti filiaal ja Tallinna Ettevõtlusamet.

www.viareklaam.ee

Autor: Gerli Ramler, Silja Oja

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700