• ST
  • 28.11.14, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AdGorilla pakub innovaatilisi reklaamseinu

AdGorilla pakub nüüdsest Eestis innovaatilisi Adsystem reklaamstende ja messilahendusi, mille paigalduseks pole vaja eelnevaid kogemusi, erialaseid teadmisi ega isegi tööriistu.
Esimeseks esitlusseina tellijaks Eestis oli Tallinna Ettevõtlusamet, mille turundusbüroo juhtivspetsialistile Ulli Karule jäi uus esitlussein Vario Slope Helsingis Habitare messil kohe silma. „Seina püstitamine ja kokkupanemine on ülilihtne. Valiku langetamisel oli oluline, et stendi püstitamine oleks ka naistele jõukohane,“ kommenteeris Karu.
„Tegemist on ainulaadsete reklaamstendidega, mille sarnaseid pole Eestis varem nähtud ning millele näeme suurt tulevikku. Tagasiside on olnud 100% positiivne. Oluline on, et paigaldus ja demontaaž oleks kiire ja lihtne ning transpordiks läheks kõik kompaktseks kokku ega koormaks näiteks üksinda kaubanduskeskusesse tooteesitlusele minevat neiut. Samas suudame pakkuda AdSystem tootesarjaga terviklahendust ka kõige nõudlikumale kliendile,“ rääkis AdGorilla esindaja Heiki Sõmerik.
Uuendusliku kujuga ja silmapaistvate reklaamstendide märksõnadeks on lihtsus, kerge kaal, innovaatilisus ja tippkvaliteet. Stendi raam koosneb alumiiniumtorudest, mis ühendatakse omavahel nummerdatud klõpskinnitustega, vajamata stendi ülespanekul ja mahavõtmisel ühtegi tööriista. Alumiiniumraamile tõmmatakse peale spetsiaalne, lihtsasti puhastatav ja vastupidav kangas, millele ei jää ühtegi kortsu ega lainetust ning mida saab vajadusel pesta 30 kraadi juures ilma, et tekstiil kaotaks oma omadusi ega värve.
„Ei saa öelda, et uute reklaamstendide hind oleks märgatavalt kallim tavapärastest pop-up lahendustest, küll on aga paigaldus kordades lihtsam ning kasutusvaldkond oluliselt laialdasem: esiteks on stendid kahepoolsed ehk et saab trükkida ühele poole ühe ja teisele teise sõnumi. Lisaks on võimalik ühe raami jaoks tellida täpselt nii palju erinevaid kangaid, kui palju täpselt tarvis peaks minema. See annab väiksematele firmadele võimaluse reklaamstendi jagada või multibrand ettevõtetel ühe raami soetamisel kasutada seal mitut kujundust,“ rääkis Sõmerik.
Adsystemi valikut vaata lähemalt siit. Vaata ka videot reklaamstendi ülespanekust.
Multiframe terviklahendus messidele
Lisaks reklaamstendidele on Adsystem loonud uudse Multiframe terviklahenduse, mida on mugav kasutada messidel, kaubanduses, showroomides ja ka kontoris tausta või ruumieraldajana.
Multiframe terviklahenduse seinapostid käivad kaheks ning mahuvad koos lisaseadmetega transpordiks mõeldud mugavasse kotti. Seina saab kasutada nii ühe- kui kahepoolsena – viimane oluline just siis, kui tegu on avatud ruumiga.
Võimalused on piiritud, sest olemasolevale seinale saab väga lihtsalt lisada mooduleid juurde, kasvatades seeläbi suurust või teha erikuju. Samuti saab tugevale seinale ühe liigutusega kinnitada riiulid, piigid, LED-valgustuse, telerialuse. Valikus on isegi lukustatav uks, et näiteks messidel asjad turvalises kohas oleks. Seinapostide vahele kinnitatakse spetsiaalne kangas kas eraldi igale moodulile või üks kangas üle mitme mooduli.
Kutsehariduse agentuur kasutas Multiframe seina konverentsil „Võimatu võimalikuks“ ning agentuuri kommunikatsioonispetsialisti Liina Liiva sõnul nägi reklaamsein professionaalne välja ning kandis üritusel igati oma eesmärki.
AdGorilla teeb kliendile enne tootmist tasuta 3D kavandi, kuidas sein või stend täpselt välja nägema hakkab.
Vaata videot uudsest terviklahendusest Multiframe.
Lisainfo:
www.adgorilla.ee
+372 51 79 495[email protected]
 
 
 
Artikli avaldamist toetas: AdGorilla OÜ
Autor: Gerli Ramler, Silja Oja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele