• 21.03.24, 12:59

Pakendikeskuse humoorikad reklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda

Ärisektori kategoorias Aasta Turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.
Aasta Turundustegu 2023 võitja ärisektoris on Pakendikeskus. Pildil vasakult agentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks, Pakendikeskuse omanik ja juht Lauri Maaring ning agentuuri Tabasco asutaja ja omanik Indrek Viiderfeld.
  • Aasta Turundustegu 2023 võitja ärisektoris on Pakendikeskus. Pildil vasakult agentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks, Pakendikeskuse omanik ja juht Lauri Maaring ning agentuuri Tabasco asutaja ja omanik Indrek Viiderfeld.
  • Foto: Raul Mee
“Käibe tõus on umbes viiekordne ja kasumi tõus ligi kümnekordne,” sõnas Pakendikeskuse omanik ja juht Lauri Maaring turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole. Ta täpsustas, et kasv on Pakendikeskuse ja Tabasco koostöö algusest ehk 2009. aastast.

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.24, 17:41
Selgus Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix
Lisatud kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele