"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu AI-ga piltide tegemisest ja nende kasutamisest turunduses.

- Saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst (vasakul) ja Topeltklikki tegevjuht Kristofer Järvelaht. Foto: Äripäev
Selleks oleme saatesse kutsunud Topeltklikki tegevjuhi Kristofer Järvelahe, kes räägib eri valdkondade promptide kirjutamisest, sellest kui pikad need olema peavad ning kuidas Midjourneyst saada kätte kõik, mida sa soovid.
Vaata galeriid Topeltklikki tehtud reklaamidest, mis on AI-ga tehtud:
Järvelaht selgitab kuulajatele, millised erinevad pildi AI tööriistad on ning mida millal kasutada ning milliseid käske jagada. Lisaks jagab ta ka soovitusi, mida teha ning kuidas loomingulisust pildi tehisintellekti puhul ära kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Kuidas saada AI käest selliseid pilte, mida on võimalik edukalt turunduses kasutada?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.