2021. aasta alguses oli Eesti kimpus murega, kuidas saada IT- ja tehnoloogiasektorisse talente, isegi kui piirid on suletud. Work in Estonia (EASi ja Kredexi ühendasutuse programm) lõi selle tarbeks turunduskampaania „Just Log In“, mis osutus tõeliselt silmapaistvaks ja täitis edukalt oma eesmärki.
- Keit Ausner (vasakul), Aleksandr Dmitrijev ja Kristi Veskus. Foto: Äripäev
Mõned nädalad tagasi sai kampaania tunnustuse Londonis City Nation Place auhindade jagamisel, kus kampaania pärjati eriauhinnaga parima majandusarengu kommunikatsioonistrateegia kategoorias. Kampaania käigus jõudis Work in Estonia kodulehele üle 10 000 kandidaadi üle kogu maailma ning paljud ettevõtted leidsid soovitud talendid.
Kampaania telgitagustest ja edust räägivad Age Creative digi loovstrateeg Aleksandr Dmitrijev ja Work in Estonia turundusjuht Kristi Veskus. "Eetris on turundusuudised" saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Vaata kampaania case study't siit:
Vaata Steve'i playlist'i siit:
Saadet toetab turundusagentuur
Must Uba.
Kuula saadet siit:
Riigi edukas kampaania teeb Euroopa turundajatele silmad ette
Seotud lood
Rahvusvahelisel City Nation Place auhinnagalal Londonis valiti parimaks asukohabrändiks Eesti bränd. Lisaks võitis Work in Estonia programmi kampaania „Just log in“ majandusarengu kommunikatsioonikampaania eriauhinna.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.