Divisioni juht: rahvusvahelised kliendid meid ei huvita
Eesti vanimaid reklaamiagentuure Divison võitis reklaamiagentuuride TOP'i ning ettevõtte juht Aigi Sool rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende jaoks on olulised pikaajalised kliendisuhted.
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul tuli möödunud aastal käiku lasta kõik agentuuri 30 tegutsemisaasta jooksul üleelatud kriisidest saadud kogemused. Üheks eelmise aasta märkimisväärseimaks õnnestumiseks peab ta aga Enefit Greeni IPO projekti.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.