• 04.11.22, 11:29

Divisioni juht: rahvusvahelised kliendid meid ei huvita

Eesti vanimaid reklaamiagentuure Divison võitis reklaamiagentuuride TOP'i ning ettevõtte juht Aigi Sool rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende jaoks on olulised pikaajalised kliendisuhted.
Valik Divisioni projekte.
  • Valik Divisioni projekte.
  • Foto: Division
Division on olemas olnud juba 30 aastat. Ettevõtte tegevjuht Aigi Sool ütles, et vanimad kliendidki on neil õige pea 30 aastat olnud.

Seotud lood

TOP
  • 03.11.22, 16:00
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: trendid on nagu võõrliigid – ühed kohanevad ja teised mitte
Lisatud reklaamiagentuuride TOPi tabel
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul tuli möödunud aastal käiku lasta kõik agentuuri 30 tegutsemisaasta jooksul üleelatud kriisidest saadud kogemused. Üheks eelmise aasta märkimisväärseimaks õnnestumiseks peab ta aga Enefit Greeni IPO projekti.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele