Divisioni juht: rahvusvahelised kliendid meid ei huvita
Eesti vanimaid reklaamiagentuure Divison võitis reklaamiagentuuride TOP'i ning ettevõtte juht Aigi Sool rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende jaoks on olulised pikaajalised kliendisuhted.
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul tuli möödunud aastal käiku lasta kõik agentuuri 30 tegutsemisaasta jooksul üleelatud kriisidest saadud kogemused. Üheks eelmise aasta märkimisväärseimaks õnnestumiseks peab ta aga Enefit Greeni IPO projekti.
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.