Divisioni juht: rahvusvahelised kliendid meid ei huvita
Eesti vanimaid reklaamiagentuure Divison võitis reklaamiagentuuride TOP'i ning ettevõtte juht Aigi Sool rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende jaoks on olulised pikaajalised kliendisuhted.
Divisioni tegevjuhi Aigi Soola sõnul tuli möödunud aastal käiku lasta kõik agentuuri 30 tegutsemisaasta jooksul üleelatud kriisidest saadud kogemused. Üheks eelmise aasta märkimisväärseimaks õnnestumiseks peab ta aga Enefit Greeni IPO projekti.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.