Autor: Keit Ausner • 16. august 2022

Turundusuudised: kui palju on muutunud tarbijate käitumine viimastel aastatel?

Äripäeva digiturunduse arendusjuht Keit Ausner ja Kantar Emori ärisuuna juht Aivar Voog.
Foto: Foto: Äripäev
Tänane turundussaade keskendub trendimuutustele turunduses ja tarbijakäitumises, sellel teemal arutlevad saates Kantar Emori ärisuuna juht Aivar Voog ja saatejuht Keit Ausner Äripäevast.

Saates tuleb juttu uuringu tulemuste tõlgendamisest, meediatarbimisest, brändidest ja nende tuntusest, keskkonnasäästlikest toodetest, turismisektorist ja e-kaubandusest ning selle mõjust.

Kuula saadet siit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700