Turundusuudised: kui palju on muutunud tarbijate käitumine viimastel aastatel?
Tänane turundussaade keskendub trendimuutustele turunduses ja tarbijakäitumises, sellel teemal arutlevad saates Kantar Emori ärisuuna juht Aivar Voog ja saatejuht Keit Ausner Äripäevast.
Äripäeva digiturunduse arendusjuht Keit Ausner ja Kantar Emori ärisuuna juht Aivar Voog. Foto: Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu uuringu tulemuste tõlgendamisest, meediatarbimisest, brändidest ja nende tuntusest, keskkonnasäästlikest toodetest, turismisektorist ja e-kaubandusest ning selle mõjust.
Kuula saadet siit:
Kui palju on muutunud tarbijate käitumine viimastel aastatel?
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.