Autor: Mart Valner • 8. juuni 2021
Maruste: turundajad panevad rohepesu vohama
Comodule'i asutaja Kristjan Maruste.
Foto: Liis Treimann
Sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse ja rohepöörde suurim mure on ilustamine, kus ettevõtted kasutavad pealtnäha rohelisi sõnumeid ära tähelepanu saamiseks, rääkis saates "Cleantech" ettevõtte Comodule juht ja asutaja Kristjan Maruste. See toob aga kaasa rohepesu vohamise.
"Niikaua kui ettevõte teeb rohe- või sotsiaalmajanduslikke tegevusi ainult läbi turundusosakonna eesmärgiga saada endale rohkem kliente ja paremat imagot, nii kaua ei ole see siiras. Hetkest, mil ettevõte on valmis kas või lühiajaliselt käibes kaotama, et teha neid asju, siis algab siirus," rääkis Maruste.