Swedbanki turundusjuht ja Värska juht nentisid, et brändi tugevus on pöördvõrdeline ärilise eduga.
"Mida suurem on tuntus ja on positiivseid seoseid brändiga, seda suurem on ka ärivõimalus. Sellel on väga otsene ja äriline seos," ütles Swedbanki turunduse juht Arno Pae.
Värska juht Rauno Jõgeva ütleb, et nendegi toodete tuntus on praegu kasvuteel. "See on tänu meie tootearendutele, sest me oleme toonud turule uusi jooke," rääkis Jõgeva.
Kuid uute toodete turundamiseks Värska näiteks telereklaame enam ei võtaks.
"Värskal tele osakaal väheneb, sest televaatamus on vähenenud. Me üritame tarbija jaoks olla nähtavad poes sees," rääkis Jõgeva.
Swedbank reklaamib end seevastu julgemalt sotsiaalmeedias, olles näiteks Tiktokis.
"Meie tiktokis näeb huvitavamaid asju, kui tavalises reklaamis, aga siin tuleb mängu sihtgrupp," rääkis Pae.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.