Reklaaminduses saab olema ühelt poolt aeg, kus selline kiirreklaam nagu kiirmoodki hakkab mingil määral kahjuks levima ehk asju tehakse odavalt, rääkis reklaamiärist aastal 2024. reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer.
Samas tõdes Multer, et teisalt on neid, kes on julged, kes investeerivad rohkem, kes teevad kvaliteetsemaid asju ja on rohkem esil ning saavutavad sellega edu. "Kindlasti saab olema põnev aasta. Kindlasti näeme uusi tõusjaid ja näeme ka mõningaid kukkujaid," sõnas ta.
Kui palju muudab mängureegleid reklaamiäris tehisaru? Sellest ja reklaamiäri ajamisest käesoleval aastal räägib Karl Multer lähemalt intervjuus.
Multeriga vestles Hando Sinisalu.
Foto autor: Jake Farra
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.