Kui ettevõtte töötajatele on vaja edastada oluline sõnum, siis tuleb samamoodi kui muinasjutul selgelt kaardistada, kes on kangelane, pahalane ja ohver, selgitas sõnumiagentuuri Akkadian asutaja Kadri Lainas.
Lainas ütles Äripäeva hommikuprogrammis, et pahatihti ettevõtted keeruliste otsuste tegemise ajal keskenduvad pahatihti sellele, kuidas kõik väljaspoole, näiteks meediale või partneritele paistab. Tegelikult toob Lainase sõnul rohkem kasu oma enda töötajatele suunatud sõnum.
Seejuures sõnumid ettevõtluses peavad olema aina selgemad, lühemad, arusaadavamad. "Toon näiteks koolitused. Kümme aastat tagasi oli lühikoolitus umbes 8 tundi, tönapäeval on see juba vaid 2-4 tundi," ütles Lainas.
Kuidas saavad ettevõtted muuta oma sõnumid selgemaks ja arusaadavaks? Kuulake täpsemalt podcastist. Lainasega vestles saatejuht Hando Sinisalu.
Fotol Kadri Lainas, foto autor Raul Mee/Äripäev.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.