• 17.04.24, 11:45

Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
  • Stiine Reintam
Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus

Mida rohkem kasutatakse tehisintellekti reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendav IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.

“Sünteetiline meedia on siin, et jääda ja selle kasv tõepoolest on plahvatuslik,” sõnas Oja Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Kui võltsloovust hakkab palju olema, siis hakkavad päris inimeste tehtud töö rohkem hinda minema, ütles ta. Igale reakstioonile toimub ka vastureaktsioon, leidis ta ning lisas, et varsti hakkavad inimesed puudust tundma autentsusest.

Lisaks rääkis Oja, millised trendid valitsevad digimeedias ning kas Meta ja TikTok ohustavad endiselt rahvuslikku meediatööstust.

Kaarel Ojaga vestles Hando Sinisalu.

Foto autor: Marek Metslaid,

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele