Rimi turundusjuht: kõnekäänd, et üheksa korda mõõda ja üks kord lõika, ei kehti enam
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro kirjutab, kuidas pärast pandeemiat minna e-kaubandusega edasi nii, et käive ei langeks tagasi koroonaeelsesse ajastusse ja e-poodi värvatud inimesed tööta ei jääks.
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro Rimi logistikakeskuses.
Foto: Raul Mee
Märtsis pandi kaupmees valiku ette: kas lähed internetti või sind pole enam olemas. Selle aasta aprill tõi Eesti e-poodidele juba kahekordse käibe kasvu, mis ulatus 120 miljoni euroni. Alles nüüd avanes kaupmehe jaoks võlulaegas, mida ise kuidagi ei suudetud täielikult avada.
Otsime oma meeskonda Baltikumi ja Skandinaavia müügijuhti, kes uue eksklusiivse toote müüki nendes piirkondades edendaks. 98% toote tarbijatest on sellele positiivset tagasisidet andnud, seega on tegu tootega, millel on tugev potentsiaal laiemaks eduks.