• 05.03.25, 14:23

Euroapteegi uueks juhiks sai senine turundusdirektor

Alates 6. märtsist võtab Euroapteegi ja Baltfarma tegevdirektori ning juhatuse esimehe rolli senine kommerts- ja turundusdirektor ning juhatuse liige Kristiina Joosu.
Kristiina Joosu
  • Kristiina Joosu
Tartu Ülikooli proviisoriõppe lõpetanud Kristiina Joosul on farmaatsiasektoris töötamise kogemust üle 12 aasta. Lisaks laiapõhjalistele teadmistele ravimitest on töökogemus proviisori ja juhatajana jaeapteekides, riigihanke- ja ostujuhina ravimite hulgimüügiettevõtetes ning kommerts- ja turundusdirektorina Euroapteegis andnud talle pikaajalise praktilise kogemuse valdkonnas.

Seotud lood

Uudised
  • 05.03.25, 08:32
Luulea Kuriks jätkab kommunikatsioonibüroos Agenda PR
Eelmise aasta sügisel Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt lahkunud Luulea Kuriks naases Agenda PRi, kus tegeleb klientide strateegilise nõustamisega korporatiivkommunikatsiooni valdkonnas.
Uudised
  • 27.02.25, 06:15
KOGEMUSLUGU | Agentuuri juht võttis pool aastat puhkust ja maailm ei kukkunudki kokku
Heidame uues artiklite sarjas valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Seekord jagab enda kogemust sõnumiagentuuri Akkadian asutaja ning partner Kadri Lainas.
Uudised
  • 26.02.25, 11:56
INTERVJUU | Amservi turundusjuht: automaks lõi turu sassi, aga me müüme ikka – lihtsalt nutikamalt!
Põhimõtteliselt pidime suurema osa aastast lihtsalt ootama, milline lõplik otsus automaksu osas tehakse ja vastavalt sellele kiiresti kohanema ja tegutsema, räägib Amserv Auto turundusjuht Peter Roose.
Uudised
  • 26.02.25, 09:41
TV3 saab uue programmidirektori
TV3 Grupp Eesti programmidirektori ametisse asub alates 3. märtsist Olle Mirme, kelle peamiseks sihiks saab meediagrupi telekanalite sisuline arendamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele