2024. aastal püsis nii Eestisse kui Euroopa Liitu esitatud kaubamärgi-, leiutiste ja disainitaotluste arv võrreldes 2023. aastaga stabiilne, kohati isegi väikest kasvutrendi näidates. Sellega eristume näiteks nii Soomest kui Taanist, kus taotluste arv langes mullu koguni kümmekond protsenti.
Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
Äsja avanenud Euroopa Liidu ettevõtluse toetusmeede SME Fund pakub Eesti ettevõtetele märkimisväärseid toetusi oma kaubamärkide, disainide ja leiutiste kaitsmiseks.
Patendiameti konkursi Aasta Kaubamärk ja Disain 2024 eesmärgiks on tunnustada Eesti ettevõtjaid originaalsete kaubamärkide ja disainilahenduste loomise eest.
Teatri ja kirjanduse vallas tegutsev Taavi Eelmaa on Patendiametis värskelt registreerinud kaubamärgi Olematud Loomad, mis valiti ühtlasi jaanuarikuu parimaks ehk kuu kaubamärgiks.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“