• 30.12.24, 10:28

Turundussektoris valitseb jätkuvalt ülikõrge konkurents

CVKeskus.ee andmetel oli kõrgeim konkurents assisteerivatel töödel, kus on ühe töökoha nimel konkureerimas keskmiselt 109 töövõtjat, sellest ei jää kaugele ka turundussektor 98 kandideerijaga.
Turundussektoris valitseb jätkuvalt ülikõrge konkurents
  • Foto: Pixabay
Oodatud tööturu taastumist 2024. aastal ei toimunud ja töövõimaluste arv oli jätkuvalt languses, vähenedes aastaga 21%. Alates kolmandast kvartalist muutusid tööandjad värbamisel pisut aktiivsemaks ja seeläbi tööpakkumiste arvu langus aeglustus (kuid siiski ei jõudnud eelneva aastaga samale tasemele).

Seotud lood

Uudised
  • 12.12.24, 09:40
Swedbank püsib tipus, Eesti Pagar ja Valio tegid maineka lennu
Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti.
Uudised
  • 03.12.24, 09:54
Uued tulijad ihaldusväärseimate tööandjate hulgas on PPA, Yolo Group ja Merko Ehitus
CVKeskus.ee poolt läbi viidud uuringu kohaselt platseerus Politsei- ja Piirivalveamet 2024. aasta ihaldusväärseimate tööandjate hulgas uue tulijana 16. kohale.
Uudised
  • 02.12.24, 11:51
Tööandja bränding: inimkesksus on vaieldamatu võitja
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Uudised
  • 09.09.24, 14:14
Eesti atraktiivseima tööandja juures sooviks töötada pool küsitletud tudengitest
NB! Lisatud fotogalerii autasustamiselt!
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele