• 27.12.24, 13:44

Kuidas inimesed Google’i otsingut tegelikult kasutavad?

SparkToro viis hiljuti läbi analüüsi, mis tugineb 332 miljonile Google’i otsingule ja toob esile uusi trende inimeste otsingukäitumises.
Kuidas inimesed Google’i otsingut tegelikult kasutavad?
  • Foto: Unsplash
Andmeid koguti 21 kuu jooksul ning need avavad huvitavaid vaatenurki otsingumootorite toimimise ja kasutusviiside kohta.

Seotud lood

Uudised
  • 23.12.24, 06:30
Vaata, millistes rahvusvahelise haardega ettevõtetes eestimaalased töötada ihkaksid
76% töötajatest oleks võimaluse avanedes huvitatud töötama mõnes rahvusvaheliselt tuntud globaalse haardega ettevõttes, selgus CVKeskus.ee tööportaali uuringust.
Uudised
  • 11.12.24, 06:30
Eesti inimesed said teada, mida tähendavad sigma ja inkvisiitor
Tänavu uuriti Eestis kõige enam sõna „vox populi“ tähendust, kuid 10 popima sõna hulka mahtusid ka näiteks „deliirium“, „inkvisiitor“ ja „sigma“, selgub Google’i avaldatud otsingutrendide edetabelist.
Uudised
  • 21.11.24, 16:20
Google’i statistika: Eesti ja Suurbritannia sammuvad ühes keelerütmis
Euroopas tehakse keskmiselt üle 23 000 Google´i otsingu 100 000 inimese kohta inglise keeles, Eestis on see number kõvasti kõrgem.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele