• 04.11.24, 11:18

TTJA kampaania: ära kliki endale liigseid kohustusi

Tänasest algav Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kampaania juhib tähelepanu hooletu klikkimisega kaasneda võivatele kahjudele.
TTJA kampaania
  • TTJA kampaania
  • Foto: Kuvatõmmis
Üleriigilise tarbijaid hariva teavituskampaania eesmärgiks on juhtida tähelepanu internetikäitumisele ning sellele, kuidas ühe hooletu klikiga võib kaasneda hulgaliselt probleeme ning isegi finantskahju. Kampaania kestab neli nädalat, selle eestvedajaks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA).

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele